جراح و متخصص زنان و زایمان

پیج اینستاگرام : dr.kiya@

خدا رو شکر که بارداری خارج رحم دارم!!

1399/1/18 14:34
نویسنده : دکتر کیا
125 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان سلام.
امیدوارم تمام دوستان عزیز در سلامت کامل باشن.
چند شب قبل بیماری داشتم که با درد شکم و خونریزی مراجعه کرده بود و با شک به بارداری خارج رحمی بستریش کردم. اما چون تب هم داشت در اتاق ایزوله قرار گرفت تا مسائل عفونی از جمله کرونا بررسی بشه. بیمار نگران بود و استرس شدیدی داشت‌ و نگرانی از ابتلا به کرونا در چهره و رفتارش موج میزد و از اینکه تب داره و در اتاق ایزوله قرار گرفته ناراحت بود.
برای آروم کردنش شروع کردم باهاش صحبت کردن و وضعیتش رو براش توضیح میدادم. تا به این جمله رسیدم که "عزیزم شما به احتمال زیاد بارداری خارج رحمی داری و باتوجه به آزمایشاتت احتمال کرونا خیلی کمتر هست..."
بیمار ناخودآگاه گفت: " وای خدارو شکر، خدا رو شکر که بارداری خارج رحم دارم." و بلافاصله بعد از حرفش هردو زدیم زیر خنده😂😂😂 بعد از کلی که باهم خندیدم احساس کردم که نکنه از خنده من ناراحت شده باشه و علت خنده مو براش توضیح دادم. گفتم که یاد اون جمله طنز افتادم که به یه بنده خدا گفتن سرطان داری گفت خداروشکر که کرونا ندارم...
و اتفاقا بیمارمون هم یاد همین حرف طنز افتاده بود و می خندید.

قبلا برای اینکه به بیمار بگیم بارداری خارج از رحمی داره کلی مقدمه چینی می کردیم الان دیگه راحت شدیم.😂
البته خداروشکر که در نهایت بیمارمون با حال عمومی خوب مرخص شد. اما بیان این خاطره بهانه ای بود برای اینکه حال و هوای شما دوستان عزیزم در این روزهای پر از استرس عوض بشه و خنده ای گوشه لبتون بیاد.
امیدوارم که با همکاری هم به زودی از بحران کرونا عبور کنیم.
📍


پسندها (2)

نظرات (0)