جراح و متخصص زنان و زایمان

پیج اینستاگرام : dr.kiya@

زایمان در منزل در روزهای کرونایی !

1399/2/4 10:41
نویسنده : دکتر کیا
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان؛
چند روزی به خاطر مشغله هایی که توی بیمارستان و منزل داشتم نتونستم پست بذارم ولی مطالب زیادی رو آماده کردم که حتما در روزهای آینده به ترتیب اونها رو پست می کنم و در موردش با هم صحبت می کنیم.
📍
مابین خیلی از درگیری ها و سرشلوغی های این روزها توی بیمارستان، بعضی وقتها چیزهایی رو می بینم و می شنوم که نمی دونم نسبت به اونها چه واکنشی باید نشون بدم.

چند روز قبل، خانمی که تازه زایمان داشتن با پارگی عمیق مجرای زایمان به بیمارستان ما مراجعه و اعلام می کنن در هنگام زایمان این اتفاق براشون افتاده، البته نه زایمان در بیمارستان و زیر نظر پزشک و کادر درمانی بلکه در منزل و زیر نظر مادرشوهر عزیز.
برام خیلی سواله که ایشون چرا چنین تصمیمی گرفته تا به یاد قدیما با کمک اهالی منزل زایمان کنه و جون خودش و نوزادش رو اینطوری به خطر بیندازه. نمی دونم! شاید اعتماد به نفس کاذب و یا ترس از کرونا یا هر چیز دیگه. 🤔

به هر حال پیش از هر چیز دلم براش خیلی سوخت که مجبوره روزهای اول مادرشدنش رو اینطوری سپری کنه. کاش قبل از اینکه این تصمیم رو بگیره پیشم اومده بود و می تونستم راهنمایی ش کنم تا شاید مجبور نباشه این روزهای شیرین تولد فرزندش رو برای بهبودی کامل در بیمارستان بمونه.
📍
راستی این عکس زیبا هم متعلق به نرگس خانم دوست داشتنی هست که چند روز قبل به دنیا اومد. به مادر عزیزش تبریک میگم. انشاالله قدمش پر از خیر و برکت باشه.

نرگس خانم دوست داشتنی
نرگس خانم دوست داشتنی
پسندها (2)

نظرات (0)